JuliamedOlivia

Bygger på Olivias önskelista!

Publicerad 2013-09-19 01:01:00 i - Vardagsbetraktelser,

 
Har gjort en liten lista med leksaker som jag tror Olivia skulle uppskatta. Lite köksredskap för det har jag redan märkt att hon gillar. Hon ska gärna mata mig med sin sked också när hon äter. Sedan tänkte jag att en pall kommer till använding, både till att klätta på och för att nå upp till toaletten och handfatet sen. Postlådan uppskattas säkert senare för det vet jag att barn älskar att göra små lappar, lägga ner papper, leka brevbärare. Musikinstrumen har jag köpt några (föväntar mig att Olivia ska bli nästa musikgeni), men mer behövs. Mätsticka är ett måste och tiger har hon tittat på i butik och älskade... den stutsar och pratar. Allt finns på lekmer.se och jag märkte ut var sakerna kommer ifrån om det är andra som också tycker om dessa ting till sina barn. Har sett alderless för många föräldrar som önskar sig saker som inte alls är relevant för barnet att leka med.. typ lådor, inredning, gardiner.. aaa, mer till föräldrarna än barnet skulle jag säga, så här är allt för ongen! Varför är allt i trä? Jo, för att när man kan undvika plast så varför inte? Och dessutom väldigt fina saker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela