JuliamedOlivia

Jag ligger i sovrummet trött som ett as, m...

Publicerad 2011-07-14 08:41:11 i - Vardagsbetraktelser,

Jag ligger i sovrummet trött som ett as, men kan ändå inte sova. Jag har vaknat upp ca 10 gånger inatt och då överdriver jag inte varav någon ät mat typ klockan 2 inatt eller drömde jag? Imorse blev det tidig promenad men jag gjorde allt för att inte väcka hela huset, men jag tror inte att jag lyckades så bra... Det är inte lätt med två hundar som röjer runt och det hjälper ju inte att jag springer efter som en dåre och ropar "shyyyy" eller "sluta nu"! Jag funderar i alla fall på att kliva ur sängen och dricka lite mer kaffe, vad säger ni om det? Dumt nog glömde jag stativet som jag fick av Alex.. Bättre lycka nästa gång! Idag plockade jag bort en lägenhet för 7000kr för jag inser att det är att ta vatten över huvudet med den låga inkomsten som vi har tillsammans, istället tänker jag låta det här ta den tid det tar. Jana.. Babbel babbel...

Kommentarer

Postat av: rebeccadahlin

Publicerad 2011-07-14 09:09:58

Frågestund på bloggen! :)



http://pitchtjejen.blogg.se/2011/july/fraga-pa-1.html#comment



& ursäkta om du inte gillar att få sånt här!

Postat av: william

Publicerad 2011-07-14 09:18:07

snygg header:D

Postat av: sara

Publicerad 2011-07-14 09:20:48

söt blogg :)

Postat av: Piichas blogg

Publicerad 2011-07-14 09:31:10

Hej jag har en tävling på min blogg där du har möjligheten att vinna "Nail Art Fimo Canes Rods Decoration".



Kika gärna in på min blogg för mer info.



http://rockisnotdead.blogg.se/2011/july/veckans-tavling.html



Kram/Piicha

Postat av: Wilma Broman

Publicerad 2011-09-24 01:48:52

Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela