JuliamedOlivia

semestertider

Publicerad 2013-07-09 07:51:47 i - Vardagsbetraktelser,

Nu har sambon semester, det startade officiellt igår och varar i 2 veckor. Som vanligt blir inte alltid som man tänkt sig och vår resa till Frankrike blir inte av. Min systers lägenhet kommer inte bli färdighrenoverad i tid, så våra biljetter för 4000kr går upp i rök. Snäll som min mamma är har hon tagit biljetterna och tänkte boka om dom till senare tillfälle, men det innebär också att den där veckan i augusti som var lagt just där för att vi skulle resa nu bara ligger där och irriterar. Så igår åkte vi och gjorde pass till Livi och pappan i hopp om att vi ska åka någonstans ändå. Vi sitter och tittar på charter till Spanien, Turkiet eller Grekland. Lite rädd är man dock eftersom sist vi var i Turkiet åkte sambon in på sjukhus sista dagen, så att åka vi 3 själva känns lite sisådär. Därför letar vi hundvakt till Arras och Alfons så att vi kan få med min mamma som lite extrahjälp, men det är i princip helt omöjligt att få någon som vill hjälpa till.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2013-07-10 09:52:13

Ja, åh jag längtar som bara den vill att tiden ska gå fortare :) vill ha henne här nu! Hon ska få heta Alba :)) Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2013-07-10 15:26:01

Nej va lustigt :) vi har inte hört så många som ens vet om de namnet. Ännu lustigare är väl att vi hade både Alba och Olivia som namnförslag, innan jag blev gravid var Olivia nr 1 namnet sen när vi hittade Alba kändes det rätt :) va roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela