JuliamedOlivia

Varför måste alltid det roliga ha ett slut?

Publicerad 2013-08-26 08:40:01 i - Vardagsbetraktelser,

 Urk, jag vill inte vara sån, men fy vilket tråkigt humör jag är på idag. Skolan börjar nästa vecka, alla i min närhet är tillbaka på jobbet och imorgon åker min syster med barn hem till Frankrike. Det blir tråkigt för oss och även för Olivia, för trots att hon inte förstår att dom åker så ser vi hur roligt hon har med sina kusiner och då är det tråkigt att hon inte ska få fortsätta ha så kul! Vardagen är åter och jag hade kanske känt att det var okej om det inte var så för att jag verkligen inte vill gå tillbaka till skolan, jag vill bara vara hemma med Olivia. Nu måste man se till att se fram emot saker som kommer för att inte ramla ner i nått svart hål. Olivia fyller 1 år och vi ska självklart ha kalas i oktober för henne. Jag fyller 25 år i september och egentligen tänkte jag ha nån tillställning här hemma, men nu vet jag faktiskt inte om jag känner för det.. vi får se. I november åker jag och mamma ner över en helg bara och hälsar på min syster, sen kommer julen och förhoppningsvis åker vi till gran canaria i 2 veckor några dagar efter jul. Man känner sig bara som ett litet barn själv när allt det roliga tar slut. Inte nog med det så väntar 2 veckor med stenhård bantning här och ja, nu kan jag kalla det för bantning för det är naturdiet som står på menyn. Efter många försök så gör jag ytterligare ett försök. Är så trött på övervikten, men det är inte lätt att bli av med den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela