JuliamedOlivia

Marint till ongen

Publicerad 2013-09-07 18:56:40 i - Vardagsbetraktelser,

Man kan ju minst sagt säga att jag har blivit en aning mätt på allt rosa. Jag tycker Olivia är underbart söt i den där lite matta rosa färgen och hon är fantastiskt gullig i färgstarkt också... men nu har jag tittat på rosor och rosetter i flera månader och speciellt under sommaren, så nu räcker det. Nu klickade jag hem några enkla plagg i inget annat än grått, vitt, ljusblått och mörkblått. Sen att det råkade glida med en tjocktröja med rosa dragkedja var faktiskt inget medvetet val, men det fanns ingen utan det rosa heller och eftersom det var ta 3 betala för 2 så hade jag faktiskt inte mycket val. Vad säger ni? Tröttnar inte ni också på det rosa ibland?
 

Kommentarer

Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Publicerad 2013-09-14 21:37:15

Precis, är så trist att inte alla kan ha samma förutsättningar. Man vill, men många kan inte. Dom tvingas till det. Man får vara tacksam att man ändå kan vara hemma så pass länge :) Vad lyxigt att vara hemma i 2 år med dottern :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela