JuliamedOlivia

Höst, snoriga näsor och nya jeans.

Publicerad 2013-09-04 11:34:02 i - Vardagsbetraktelser,

Hej huvudvärk. Varför har jag alltid ont i huvudet? Håller på att bli tokig på det. Varje dag och jag överdriver inte, VARJE DAG har jag ont i huvudet. Numera är jag lycklig den korta stund jag möjligtvis vaknar upp utan huvudvärk, men sen vet jag att den kommer och jo då, som ett brev på lådan bara trillar jag dit. På två sekunder är den där. Som att vända blad på ett papper.. inte nu, men nu. Ja, så det blir alvedon för min del strax innan jag går under. Jag har 181 sidor att läsa tills imorgon.. kommer inte hända. Olivia är förkyld och igårkväll satt vi på vårdcentralen från kvart i åtta till kvart i nio. Blodprov, kolla örona, halsen, men allt så bra ut, förutom att hon åkt på en vrålförkylning. Hon är riktigt hängig, så hon lever också på alvedon för att överleva.. snoret rinner, jag går med pappersnäsdukar i fickan och hon nyser. Som det ska vara när det är höst med andra ord. Alla blir sjuka, är det inte konstigt? Varför blir det så? Jag säljer av lite saker som bara ligger här hemma nu också. Både på bloggen, instagram och tradera. Har fått ihop 800kr än så länge så det betalade ju Olivias nya åkpåse, inte illa pinkat! Nu ska jag gå ut i köket och slänga ihop en kopp kaffe... det är andra gången jag kokar vatten så det kanske är bra om man GÖR kaffet också och inte låter vattnet koka bort. Hoppas ni får en bra dag! Här hemma står det hundpromenad, tvätta soffan och skor, försöka plugga, skicka en bok som jag sålt, kurera sig och hämta ut Olivias åkpåse på agendan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela